Companie clujeană, finalistă în competiția Made in Romania a Bursei de Valori București

Programul Made in Romania al Bursei de Valori Bucuresti și-a desemnat cele 15 companii finaliste în cadrul Galei de premiere desfălurate la mijlocul acestei săpătmâni, una dintre aceste companii fiind din județul Cluj.

Trei dintre cele 15 finaliste au fost alese prin votul publicului, iar membrii juriului Made in Romania au desemnat celelalte 12 companii românești care s-au calificat în cadrul Programului. Dintre cele 15 companii finaliste, șase provin din IT&C, două din comerț, două din industria prelucratoare și câte una din tehnologie în agricultură, industria farmaceutică, industria alimentară, FMCG și educație.

Una dintre finaliste este compania clujeană Deltamed, fondată în 1997, unul dintre principalii producători de vehicule pentru intervenții speciale din Europa de Est. Celelate 14 companii sunt 5 to go care activează sub sloganul Smile, there’s coffee!, Agricloudcompanie care monitorizează culturile agricole, podgoriile, livezile și fermele de animale, folosind tehnologia IoT, Agroland Business System – grup antreprenorial românesc, care operează una dintre cele mai extinse rețele de magazine agricole din țară, Antibiotice Iași – unul dintre cei mai importanți producători români de medicamente generice, Code of Talent – platformă românească de microlearning pentru corporații și instituții de învățământ, Curtea Veche Publishing – una dintre cele mai mari edituri din România, Cyscale Systems – companie care oferă suport prin protejarea aplicațiilor și a datelor în cloud, Digisign – unul dintre furnizorii principali care oferă de servicii de infrastructură a cheii publice (PKI) și de securitate a tehnologiei informaților, dotLumen – start-up care construiește o soluție tehnică pentru mobilitatea persoanelor nevăzătoare, Fintech OS – start-up care dezvoltă soluții digitale pentru industria financiară, IRUM – compaanie fondată în 1953, specializată în construirea de mașini și utilaje, Merlin’s Beveragescompanie care deține brandurile Vitamin Aqua, LEMONADE, Pop Cola și VITANIMIX, Transaviaafacere de familie, producător de carene de pui și Zebrapaycompanie specializată în furnizarea de soluții de plată printr-o rețea de terminale de tip self-service.

Rezultatele au fost obținute în urma celor doua etape de selecție a companiilor finaliste, care au avut loc pe 31 iulie – data la care s-a încheiat perioada de vot al publicului, fiind alese primele 3 finaliste și pe 2 august – data la care a avut loc întâlnirea juriului, în cadrul careia s-au desemnat 12 dintre cele 15 povești antreprenoriale de succes. In etapa de vot al publicului s-au strâns 10.132 de voturi valide, prin care votanții și-au arătat srojinul pentru compania favorită. Dintre acestea, dotLumen a primit 1.251 de voturi din partea publicului, urmată de Agroland Business System – cu 1.049 de voturi și de 5 to go – cu 951 de voturi.

Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori București în 2017, pentru a identifica ăi promova companiile de top din Romania. Platforma www.investingromania.com este dedicată investitorilor, consultanților și, în special, companiilor cu perspective de creștere, care doresc să atragă finanțare de la investitori sau care se află în procesul de pregătire a unui plasament privat pe Piața AeRO sau pe Piața Principală. În cele patru ediții precedente, circa 1.000 de companii au intrat în contact cu piața de capital prin intermediul programului, 16 companii au mers la Bursă cu acțiuni sau obligațiuni, rundele de finanțare derulate de acestea însumând peste 212 milioane euro.

„Suntem la a cincea ediție a programului Made in Romania și vedem, încă o dată, companii din industrii care se dezvoltă puternic în țara noastră și care se armonizează cu structura economiei noastre. Astfel, ponderea cea mai mare o au companiile din sectorul IT&C, performanță pe care am văzut-o și în ediția precedentă, urmate de cele din zona de bunuri de larg consum și de cele din industria prelucrătoare. Vedem companii cu o istorie care se întinde chiar și pe mai bine de 30 de ani, fiind un model de reziliență și continua adaptare la nevoile consumatorilor, dar și companii care se află pe piață de doar cățiva ani și care deja se remarcă în domeniul lor de activitate. Ne bucurăm că le putem oferi această platformă prin care se pot promova și pot accesa strategii care să le ajute în dezvoltarea lor.” a declarat Radu Hanga, președintele Bursei de Valori București.

V.D.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut