Comerțul merge bine și în pandemie

În primele două din acest an, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut cu 1,5% comparativ cu rezultatele obținute în perioada similară a anului anterior.

Datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică arată că această creștere s-a datorat majorării vânzărilor de produse nealimentare (cu 6,3%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (cu 1,4%), care au compensat scăderea de 7,5% înregistrată în comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate.

În februarie, comparativ cu luna precedentă, cifra de afaceri din acest domeniu a crescut pe ansamblu cu 0,2%, datorită majorărrilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (cu 2,8%) şi la vânzările de produse nealimentare (cu 0,2%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut în februarie cu 5% față de luna anterioară. Față de aceeași lună a anului trecut, cifra de afaceri din comerț a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 1,3%, datorită majhorărilor consemnate în vânzările de produse nealimentare (cu 7,1%) şi în vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (cu 1,1%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 9,1% februarie 2020.

Recomandat pentru dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut