Clujenii se pot programa online pentru obținerea cărții electronice de identitate

Forul administrativ județean informează că marți, 2 august 2022, în cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor (DJEP) Cluj, a fost operaționalizată activitatea de emitere a cărților electronice de identitate (CEI) pentru cetățenii din întreg județul Cluj.

Concret, în această etapă, proiectul se adresează doar persoanelor domiciliate pe raza județului Cluj, cu vârsta peste 18 ani, cărora le-au expirat actele de identitate, urmând ca, în următoarea fază, funcționalitatea să fie extinsă pentru toți clujenii care doresc să obțină un astfel de document electronic.

Pentru a se programa, cetățenii au la dispoziție platforma web: https://programare-cei.mai.gov.ro sau pot intra direct pe site-ul DJEP Cluj pentru a obține mai multe informații privind programarea, depunerea documentelor și eliberarea cărții electronice de identitate.

După efectuarea programării, cetățenii se vor deplasa la sediul DJEP Cluj din strada Aviator Bădescu nr. 7-9, unde vor depune personal cererea, dovada achitării contravalorii actului de identitate și celelalte documente prevăzute de lege.

Pentru derularea în bune condiții a acestei activități, Consiliul Județean și DJEP Cluj au pus la dispoziția cetățenilor două noi ghișee de preluare a datelor biometrice, respectiv unul de eliberare a cărții electronice de identitate.

De asemenea, două noi ghișee pentru eliberarea de cărți de identitate electronice au fost deschise la Direcția de Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca

În total sunt 3 ghișee care funcționează pe strada Moților nr 5, orarul fiind: Lu-Mi 08.00-16.00, Jo 08.00-17.30, Vi 08.00-14.30.

Directorul Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date (DEPAB) din cadrul MAI, Cătălin Giulescu, a declarat că prin deschiderea celor două ghișee se trece la a doua fază a procesului de implementare a proiectului pilot privind eliberarea noilor cărți de identitate electronică implementat doar la Direcția Locală de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca și acum și la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj. „În funcție de cerere, de la 1 septembrie 2022, avem în vedere să mai extindem activitatea cu încă un ghișeu sau două la Cluj-Napoca. Începând cu primăvara anului viitor, vom putea vorbi de extinderea la nivel național”, a spus Giulescu.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut