Cele mai importante 3 principii de care să ții cont atunci când îți creezi un site

Procesul de creare site web sau de modernizare a paginii web existente este esențial în conturarea unei prezențe puternice în mediul online. Specialiștii consideră adesea că site-ul este un sediu online al afacerii. Interesul este ca sediul fizic să fie unul primitor, bine pus la punct, astfel încât să facă o primă impresie favorabilă atât în cazul clienților, cât și în cazul partenerilor. De ce nu am aplica aceste standarde și în cazul unui site web?

Fie că ai deja un site, căruia dorești să îi redai acel suflu nou, modern, fie că te-ai hotărât să lansezi un site nou, iată care sunt cele mai importante 3 principii de care ar trebui să ții cont:

1. Web Design prietenos cu utilizatorul
Orice proces de creare site web  începe de la imaginea unui buyer persona. Cum arată profilul potențialului tău client și care sunt nevoile lui? Un site ar trebui construit până la cel mai mic detaliu în jurul clientului. Organizarea informațiilor și a paginilor din interiorul site-ului, crearea meniului și chiar maniera de construire a textelor trebuie adaptate pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor și preferințelor utilizatorilor.

Prioritizează aspecte precum viteza de încărcare a site-ului și optimizarea lui pentru dispozitive mobile! Acestea contribuie la creșterea ratei de bounce (bounce rate), ceea ce înseamnă că o mare parte dintre utilizatorii care sunt interesați de produsele tale vor părăsi imediat pagina fie pentru că aceasta se încarcă mult prea greu, fie pentru că nu se afișează corespunzător pe dispozitivul de pe care este accesat.

De asemenea, nu uita să incluzi datele tale de contact complete! Deși pare un sfat banal, această greșeală este una frecventă. Este recomandat ca aceste informații să fie plasate chiar în partea superioară a fiecărei pagini, dar și pe o pagină dedicată, de contact!

2. Optimizare SEO

Atunci când îți creezi un site nou, este indicat să iei în considerare și opțiunea de a-l optimiza din punct de vedere SEO. Pentru a lua această hotărâre, îți recomandăm să stai de vorbă cu o agenție specializată, care, în urma efectuării unui audit, îți va spune dacă SEO este sau nu un element cu potențial crescut pentru afacerea ta.

În general, este încurajat să implementezi un plan de optimizare SEO pentru că aduce, pe termen lung, un trafic de calitate și, implicit, mai multe conversii. Mai exact, prin SEO, un site avansează în lista de rezultate organice afișată de Google pentru anumite cuvintele cheie. O procedură susținută și atent monitorizată de optimizare SEO poate să te aducă în primele trei poziții de afișare, care atrag, cumulat, aproximativ 65% din totalul de trafic generat de o căutare!

3. Mentenanța site-ului contează!

Nu este suficient să investești în Web Design dacă apoi site-ul este abandonat. Dacă actualizările platformei nu sunt realizate la timp, site-ul va dezvolta probleme în timp, iar sistemul de securitate se va slăbi, devenind vulnerabil în fața atacurilor.

Soluția? Există pe piață agenții care oferă servicii de mentenanță web. Printr-o astfel de colaborare, echipa se ocupă de tot ce înseamnă update-uri tehnice, dar și de actualizări la nivel de conținut text sau foto, la solicitarea ta.

Servicii complete pentru website-ul tău!

SEO 365, o agenție cu experiență vastă în Marketing online, îți pune la dispoziție toate serviciile de care ai nevoie pentru a construi un site funcțional, modern, dar mai ales, un site care vinde! Experții în Web Design (redesign,creare site web și mentenanță), dar și specialiștii în optimizare SEO cunosc rețeta de succes a vizibilității în online. În această perioadă, echipa SEO 365 te așteaptă la sesiuni de consultanță gratuită!

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut