Anomaliile din spitalele clujene

O parte dintre clujeni se declară nemulțumiți de serviciile medicale oferite în calitate de asigurați, aceştia reclamând, printre altele, că sunt puşi să își cumpere în continuare medicamentele în spital și că alimentația și curățenia din spital au fost necorespunzătoare.

În scopul evaluării gradului de satisfacție a asiguraților față de calitatea serviciilor medicale acordate de către furnizorii aflați în relație contractuala cu CAS Cluj, pe parcursul anului 2022 au fost aplicate semestrial câte 400 de chestionare (conform modelului aprobat prin Ordin al președintelui Casei Naționate de Asigurări de Sănătate ). În urma prelucrării răspunsurilor obținute de la persoanele chestionate s-a constatat ca respondenții s-au declarat în marea lor majoritate mulțumiți de calitatea serviciilor medicale care le-au fost acordate pe parcursul anului 2022 la cabinetul medicului lor de familie sau in spitalele aflate în relație contractuală cu CAS Cluj.

Continuarea articolului este disponibilă doar pentru abonați...
Vă rugăm să accesați pagina . Nu sunteți încă abonat ? Abonați-vă

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut