Firmele româneşti nu prea au treabă cu Internetul

La începutul anului 2016, doar 3% dintre companiile din Uniunea Europeană nu aveau o conexiune la Internet, pe ultimele locuri în rândul statelor membre UE fiind Grecia și România, unde ponderea companiilor care nu aveau acces la Internet era de 12% și respectiv 16%. Datele publicate de Eurostat arată că, dintre companiile cu acces la Internet, marea majoritate (95%) utilizau Internetul fix în bandă largă. Cu toate acestea, conexiunile mobile la Internet în bandă largă devin din ce în ce mai comune, în 2016 acest tip de acces la Internet fiind utilizat de 69% dintre companiile din Uniune, față de doar 28% în 2010. Utilizarea conexiunilor mobile la Internet în bandă largă era cea mai răspândită în rândul companiilor din Finlanda (94%), Danemarca și Croația (88%), la polul opus fiind Bulgaria (45%), România și Grecia (sub 55%). De asemenea, aproape 70% din companiile din UE furnizau angajaților dispozitive portabile cu o conexiune mobilă la Internet. Pe primele locuri sunt companiile din statele nordice – Finlanda (94%), Danemarca (92%) și Suedia (85%), iar pe ultimele locuri sunt companiile din Bulgaria (41%) și România (43%).

Articole din aceeasi categorie