Tentativă de fraudă electronică în numele Electrica

Electrica Furnizare a anuntat existența unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice ce constă în transmiterea de notificări către clienți, prin aplicații de mesagerie și/sau SMS, privind deconectarea de la rețeaua de energie electrică pe motiv de neplată, aceștia fiind îndemnați să acceseze un link pentru a plăti soldul restant.

Electrica Furnizare precizează că nu a solicitat și nu va solicita, prin intermediul aplicațiilor de mesagerie și/sau SMS, realizarea de plăți prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienții să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute și promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express.

Toate modalitățile de plată a facturilor emise de Electrica Furnizare pot fi consultate pe site-ul oficial, la adresa https://www.electricafurnizare.ro/modalitati-de-plata-factura-electrica-furnizare.

Electrica Furnizare recomandă clienților să nu ia în considerare și să nu acceseze link-uri de plată sugerate în comunicări transmise prin aplicații de mesagerie și/sau SMS li să nu introducă date cu caracter personal sau să efectueze plăți în pagini nesecurizate.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut