Telefonul Consumatorilor și în limbaj Braille

Asociația Infocons a anunțat că, în conformitate cu Legislația Națională și Europeană cu privire la accesul la informare și informație egală pentru toți cetățenii Uniunii Europene, plachetele de informare – Telefonul Consumatorilor – pot fi realizate având inscripționat și un limbaj Braille pentru persoanele nevăzătoare. Numerele de telefon utile pentru a contacta Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Insolvența Persoanelor Fizice, Soluționarea Alternativă a Litigiilor, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA), Apel Urgență, SMS Urgență, Ministerul Finantelor Publice, Autoritatea Națională pentru Reglementare în Energie (ANRE), Linia Verde Anticorupție, Poliția de Frontieră, Registrul Auto Român (RAR) – Programări și Informații și CNADR sunt disponibile accesând site-ul www.telefonul-consumatorilor.ro.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut