Scumpiri masive și pe piața online de modă

Noul studiu al retailerului de modă Glami arată că, în România, o treime dintre magazinele online de profil intenționează să crească prețurile în acest an, cei mai mulți vizând o majorare de până la 10%.

Potrivit celui mai recent sondaj Glami Fashion (Re)search, desfășurat în rândul e-shop-urilor partenere, unul din trei magazine online din România intenționează să crească prețurile produselor între 6% și 15% în 2023.

Cu toate acestea, preferințele consumatorilor nu sunt neglijate, deoarece 41% dintre comercianții online se gândesc la o schimbare a sortimentației pentru a satisface cerințele clienților, ca țintă de afaceri pentru anul în curs, 24% își vor schimba cu siguranță inventarul și alegerile sortimentației, iar 75% au în vedere adaptarea sortimentației la generațiile mai tinere.

Clienții din segmentul e-commerce au o viziune diferită asupra cumpărăturilor și consumului, o marte parte dintre ai fiind dispuși să cheltuiască în mod conștient mai mult pe produse sustenabile.ca urmare, anul acesta, 50% dintre magazinele online de modă vor comanda loturi mai mici din fiecare model, dar într-o varietate mai mare, în conformitate cu tendințele. Pe de altă parte, 25% dintre ei vor reduce cu totul numărul de stiluri.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut