Șapte branduri clujene incluse în Clubul Mărci Emblematice Româneşti

Auchan lansează, cu ocazia Zilei Naţionale a României, iniţiativa de susţinere şi promovare a mărcilor autohtone cu tradiţie Clubul Mărci Emblematice Româneşti, în care sunt incluse mai multe mărci clujene de tradiție.

Peste 15 mărci româneşti active pe piaţa locală au un istoric de peste 100 de ani, iar din sute de mărci de bunuri de larg consum înfiinţate în România înainte de 1989 circa 50 mai sunt şi astăzi prezente la raft, cele mai multe în gamele de bere, acestea fiind urmate de produse din categoriile de bunuri alimentare şi vinuri. Din totalul mărcilor active în prezent, aproape jumătate sunt prezente şi pe plan internaţional.
Clubul Mărci Emblematice Româneşti înfiinţat de Auchan include, pentru început, peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale,
printre care și mărcile clujene Ursus (din care se mai fabrică în Cluj-Napoca doar o bere artizanală), Napolact, Farmec, Gerovital, Doina, Nufăr și Triumf.

„Napolact este o marcă românească cu o tradiţie ce datează de acum mai bine de 100 de ani, care a reuşit de-a lungul timpului să păstreze încrederea consumatorului, respectându-şi promisiunile. Brandul a trecut în aceşti ani prin diferite etape, dar valorile principale au rămas neschimbate: brand românesc, tradiţional, produs în România, din lapte din inima Ardealului. În acelaşi timp, Napolact a fost şi rămâne un brand inovator, aducând în permanenţă noutăţi pe piaţă, aşa cum am făcut cu gama Napolact Bio sau iaurtul Cremos De-al Nostru.”, a declarat Răzvan Orbulescu, director marketing Napolact.

Alte mărci incluse în Club sunt: Băneasa, Dacia Plant, Făgăraş, Kandia (activă din 1890), Măgura (prezentă din 1977), Plafar, Poiana, Rom (marcă înființată în 1964), SanoVita, Scandia, Unisol (băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaş, Cotnari, Timişoreana, Zarea (băuturi), Albalact (brânzeturi şi lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (mezeluri), Dero (brand vechi de peste 40 de ani), Doina, Loncolor, (detergenţi şi produse de îngrijire personală).
În etapele viitoare, clubul va fi dezvoltat constant, vizând atragerea a cât mai multor mărci autohtone, atât mai vechi cât şi mai noi, care să beneficieze de acţiuni comerciale şi prezentare specială în cadrul reţelei Auchan, în beneficiul tuturor românilor.

Până în 2 decembrie, în magazinele Auchan sunt prezentate aceste mărcile emblematice româneşti, cu tradiţie, dar şi produse marcă proprie Auchan fabricate în România, cele de filieră naţională, precum şi preparatele autentice româneşti prezente în cadrul raionului Gastronomie.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut