RMB Inter Auto: de 30 de ani, conduși de pasiune

Privind în trecut, putem identifica un moment de răscruce: anul 1993, când limuzinele Mercedez-Benz și standardele înalte de performanță și etică a muncii care însoțesc existența celei mai râvnite mărci de automobile din lume și-au făcut apariția în Cluj-Napoca, odată cu firma RMB Inter Auto.

Deschiderea unei reprezentanțe Mercedes-Benz a estompat atunci imaginea asociată Clujului de înșelătoria Caritas care risca să cangreneze întreaga activitate socială și de bussines.

Iar în următorii 30 de ani, valorile RMB Inter Auto, inspirate de cea mai înaltă tehnologie și cultură antreprenorială germană, au servit ca sursă de inspirație modului în care Clujul a ajuns să-și proiecteze viitorul.

Condensată într-o frază, istoria de trei decenii a firmei ar spune așa: dacă, în primii ani, căuta modalități să vândă cele mai dorite mașini din lume unui public care nu și le putea permite, în următorii, până la confluența celor treizeci, RMB s-a contopit cu evoluția și diversificarea orașului, astfel încît portofoliul lor de dorințe și pasiuni este acum unul comun.

RMB Inter Auto: de 30 de ani, condusi de pasiune

Ion Țiriac

În momentul aniversar al firmei, Ion Țiriac, președintele holdingului din care face parte RMB Inter Auto, rememorează ”Acum 30 de ani a început povestea Grupului Țiriac la Cluj, prin RMB Inter Auto. Împreună am reușit să împărtășim clujenilor valorile grupului, bazându-ne pe aceleași principii care au la bază profesionalismul, loialitatea și o echipă performantă. Obiectivul principal a fost de a aduce la Cluj excelența în servicii pentru clienți și iată că în cele trei decenii de activitate, pe care le marcăm acum, am reușit să clădim aici un reper în domeniul serviciilor auto complete, păstrându-ne în tot acest timp angajamentul de a oferi experiențe premium tuturor celor care aleg să ne fie clienți sau parteneri”.

Ioan Rus

Dar pentru povestea RMB, care a început în mai 1993, naratorul cel mai autorizat este creatorul ei, clujeanul Ioan Rus. Deși a avut de-a lungul anilor numeroase demnități, de trei ori ministru, o dată vicepremier, cu toate că între timp și-a multiplicat afacerile, biroul lui Rus continuă să fie la sediul unde e și showroomul Mercedes- Benz, marca simbol a RMB Inter Auto, cea care i-a deschis drumul în lumea mare a afacerilor.

Ioan Rus, între altele, profesor la UTCN, redă pasiunea și conduita de acțiune pe care le-a insuflat RMB Inter Auto: ”În mod normal, scopul unei companii este de a genera progres, implicit profituri, și de a returna valoare acționarilor.

Companiile bine conduse oferă valoare clienților lor, investesc în angajați, își tratează corect partenerii și sprijină comunitățile în care își desfășoară activitatea. Aceasta este convingerea care m-a îndrumat de-a lungul celor 30 de ani de activitate a RMB Inter Auto, ca fiind cel mai promițător mod de a construi valoare pe termen lung. Ne-am bazat întotdeauna pe o cultură a integrității, am construit un echilibru între succesul financiar și responsabilitatea profesională, am pus clienții și partenerii în centrul preocupărilor noastre. În toți acești ani care au trecut, am experimentat multe – succese și eșecuri, contexte favorabile și criză, iar drumul de urmat va fi, de asemenea, dificil, deoarece impredictibilitatea va continua să domine și lumea business-ului va fi din ce în ce mai dinamică, mai ales în industria auto. Suntem conștienți că nu ne vom putea folosi constant de rezultatele din trecut pentru a deriva aceeași performanță în viitor și deși suntem mândri de ceea ce am realizat până acum, vom rămâne o echipă deschisă spre nou, entuziastă, energică, cu forța și voința de a realiza cât mai mult. Sunt convins că următorii ani ne vor aduce noi realizări, noi planuri și oportunități, astfel încât să oferim soluții de încredere pentru toți cei interesați de mobilitate, împărtășind cu partenerii noștri atributul comun al excelenței, responsabilității și al implicării sociale.”

La 30 de ani de la înființare, cu un portofoliu format din șase cele mai importante branduri auto, compania închide un cerc în interiorul aceleiași mărci etalon. Programul Mercedes-Benz Certified facilitează alegerea dintr-o selecție specială de autovehicule rulate și certificate Mercedes-Benz. Fiecare autovehicul din această gamă trece printr-un set de verificari complexe si complete, realizate de către ingineri specializați, iar asta îl face la fel de Mercedes ca în prima zi. Oferta include autovehicule din toate seriile constructive, până la un rulaj de 150.000 km și o vârstă de până la 6 ani.

De la misiunea sa inițială de a aduce pe piață un lux aproape inaccesibil, RMB Inter Auto și-a democratizat oferta, continuând să livreze nu doar autoturisme, ci și emoția unor visuri împlinite.

Implicare socială

De 30 de ani, compania este una dintre cele mai active în plan social. În 2022, implicare socială s-a concretizat, între altele, în: ● Susținerea activității Operei Române din Cluj și Academiei Române Filiala Cluj; sprijin constant oferit activităților culturale și instituțiilor care s-au afirmat drept contributori valoroși ai culturii române; ● Susținerea financiară a Fundației Transilvania Leaders; ● Susținerea financiară a Fundației Dumbrava Minunată; ● Oferirea unui autoturism Ford Kuga pentru Unitatea Mobilă de Screening „Mamografia salvează vieți”, program derulat de Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță”;

● Susținerea financiară a clubului de robotică Roboworks Barițiu pentru proiectul construirii unei mașini robotice de curse, autonomă pe o distanță de 200 de km. Clubul Roboworks urmează să reprezinte România la competiția internațională Robotex din Estonia, în 17-18 noiembrie 2023 cu acest proiect; ● Susținerea cu alimente și haine a Casei de Copii Căsuța Bucuriei cu scopul de a mobiliza și de a face vizibilă nevoia de responsabilizare și incluziune socială; ● Susținerea cu alimente a Asociației Crucea Roșie în misiunea de ajutor umanitar acordat cetățenilor grav afectați de situația din Ucraina; ● Susținerea cu alimente și jucării a CERT Transilvania, organizație care urmărește să ofere sprijin comunității în care trăim, prin acțiuni legate de mediul înconjurător și de formarea spiritului civic în rândul tinerilor; ● Susținerea financiară a Fundației Little People Cluj Napoca, asociație care s-a născut din dorința de a oferi fiecărui copil și adolescent bolnav de cancer sprijinul de care are nevoie.

La Mercedes-Benz, credem în electrificarea viitorului pentru o lume sustenabilă, prin tehnologie de ultimă oră și experiență senzorială de neegalat. Sustenabilitatea se află în centrul modului în care proiectăm luxul”.

În afară de Mercedes-Benz, compania RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru alte cinci dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar si Land Rover.

Alături de cei mai buni

RMB Inter Auto s-a implicat de-a lungul anilor în susținerea primelor două echipe de fotbal ale orașului, CFR Cluj și Universitatea, La echipa de șapte ori campioană a României, compania este în prezent sponsorul principal.

De asemenea, în ultimii ani, RMB a fost partener de mobilitate pentru o serie de evenimente cu vizibilitate pe piață: Electric Castle, Untold, Jazz in the Park, Sports Festival, Techsylvania, Women Rally.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut