Parcare digitalizată la Aeroport

Reprezentanții firmei GOTO Parking, care administrează parcarea Aeroportului Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca, susțin că au investit peste 500.000 de euro în acest obierctiv, o mare parte a acestei sume mergând spre digitalizare.

Conform GOTO Parking, aceasta este singura parcare de aeroport din România care are un sistem integrat de management, posibilitatea de a rezerva locuri prin aplicația Zen Parking și plata taxei de parcare prin aplicația yeParking. Astfel achitarea contravalorii timpului de staționare se poate realiza chiar din mașină, aplicația poate fi instalată gratuit pe sistemele de operare iOS și Android, iar plata se poate efectua prin scanarea cardului de acces eliberat la intrare. De asemenea, a fost implementat sistemul de recunoaștere a numerelor de înmatriculare.

„Unele dintre principalele noastre obiective au fost și continuă să fie modernizarea parcării și adaptarea la dorințele clienților noștri. Am ținut cont de numărul de locuri, însă o parte considerabilă a investițiiilor noastre merge spre digitalizare, urmând practicile europene de smart parking pentru ca utilizarea serviciilor noastre să fie cât mai accesibilă. Parcarea mașinii însemna până nu demult o decizie de moment, cu plata în numerar. ”, a declarat Dan Danciu, director general GOTO Parking. Compania mai afirmă că a continuat să investească în transformarea digitală și în acest an.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut