Paradox românesc: Prețurile sunt excesiv mari, dar comerțul merge bine

Deși anul trecut a fost marcat de o majorate galopantă a prețurilor, în intervalul ianuarie – noiembrie cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut cu 23% faţă de perioada similară din 2021.

Datele prezentate de Institutul Naţional de Statistică arată că avansul cifrei de afaceri din comerţul cu ridicata a fost generat de creşterea activităţilor de intermediere în comerţul cu ridicata (cu 47,6%), comerţului cu ridicata al produselor agricole brute şi al animalelor vii (cu 38,5%), comerţului cu ridicata specializat al altor produse (cu 30,6%), comerţului cu ridicata al altor maşini, echipamente şi furnituri (cu 18%), comerţului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor şi al tutunului (cu 16,7%), comerţului cu ridicata nespecializat (cu 15,7%), comerţului cu ridicata al echipamentului informatic şi de telecomunicaţii (cu 14,2%) şi comerţului cu ridicata al bunurilor de consum, altele decât cele alimentare (cu 13,5%).

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut