Majoritatea cumpărăturilor de Ziua Îndrăgostiţilor se fac în 13 februarie

Conform unui studiu, realizat de Mastercard, majoritatea cumpărăturilor pentru Ziua Îndrăgostiţilor se fac pe ultima sută de metri, chiar în 13 februarie, în ultimii trei ani aproximativ 47,4 milioane de tranzacţii fiind realizate cu o zi înainte de această sărbătoare. Studiul, care a analizat plăţile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, dezvăluie cum cheltuielile realizate în această perioadă au crescut cu 49%. Ultimii ani au arătat că preferinţele îndrăgostiţilor în această zi se îndreaptă către restaurante, cheltuielile în această direcţie crescând cu 102% din 2014. De asemenea, de Ziua Îndrăgostiţilor, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere – 35%, o creştere de 50% în ultimii trei ani.
Studiul, care analizează comportamentul de achiziţie în peste 200 de ţări de pe glob, a identificat şi alte tendinţe ale cumpărătorilor. În pofida tendinţei de creştere a ponderii comerţului on-line, 95% din tranzacţiile din această perioadă se realizează personal. Consumatorii din America Latină au arătat cea mai mare schimbare spre mediul on-line, cu o creştere de 250% din 2014 până în 2016, ei fiind urmaţi de cei din Orientul Mijlociu şi Africa, unde există o creştere de 56%. Totuşi, europenii sunt lideri la cumpărăturile on-line comparativ cu cei din alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Îndrăgostiţilor fiind făcute pe site-urile de comerţ electronic.

Recomandat pentru dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut