“Funcţionar electronic” la AJOFM Cluj

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj, în parteneriat cu Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Arad şi Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Prahova, implenetează proiectul „Funcţionarul electronic 2.0”, prin intermediul căruia va fi implementat un Sistem self-service (Info-touch şi platforma Web) în nouă Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă din şase regiuni de dezvoltare (Arad, Bistriţa-Năsăud, Constanţa, Gorj, Olt, Maramureş, Mureş, Prahova şi Satu-Mare) si extinderea acestui sistem la nivelul AJOFM Cluj, unde a fost deja dezvoltat şi utilizat în activităţile destinate ocuparii. Noul sistem va avea două componente active – Platforma web adaptată mediului on-line şi Platforma Funcţionarul electronic varianta Infochiosc/info-touch, precum şi o noua facilitate găzduită de aceeaşi platformă, destinată gestionarii cursurilor de formare profesională. Proiectul, care se va desfăşura pe durata a zece luni şi este finanţat din fonduri europene, îşi propune şin specializarea personalului SPO implicat în furnizarea serviciilor de ocupare.

V.D.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut