Festivalul Brazilor de Crăciun: Peste 470.000 de euro, pentru educația copiilor vulnerabili

Cei 30 brazi licitați în seara de gală a Festivalului Brazilor de Crăciun au obținut fonduri totale în valoare de 474.600 de euro, „demonstrând că solidaritatea socială e mai puternică decât criza”. Cel mai râvnit brad a ajuns la 100.000 de euro, iar compoziția de Crăciun a lui Smiley a obținut 60.000 de euro.

Cea de-a 20-a ediție a festivalului a fost transmisă live, iar licitația brazilor a fost făcută prin platforma Zoom, unde companiile au putut să se întreacă în generozitate pe parcursul celor peste trei ore de eveniment.

Cea mai mare sumă licitată a fost pentru bradul creat de Ștefania Mircea și Salvați Copiii – 100.000 de euro, prin efortul comun al Lidl România, Catena, Kaufland România, Romanian Business Consult, Helinick, Mastercard, BCR și  Liviu Drăgan.

Unul dintre cei mai râvniți brazi de Crăciun, numit Music is the spiritSmiling is the way to do it, a fost vândut cu 60.000 de euro, prin generozitatea Kaufland România.

Iulia Totoianu & Libris.ro au primit pentru bradul Fortul Inocenței suma de 40.000 euro, licitat de Lidl România, iar bradul The Blue Planet, creație a lui Omid Ghannadi & Adrian Atinge (touch design), a fost licitat contra sumei de 35.000 de euro, de Kaufland România și Beautik Haute Parfumerie.

Nicu Bocancea & Florăria Iris – Aurul verde al pământului – 19.000 de euro, prin generozitatea RBC și Catena. Ștefan Câlția & Florin Ghenade au creat Bradul Copilăriei, licitat contra sumei de 16.000 de euro, prin efortul conjugat al Mastercard, PEPCO România și RBC.

Doina Levintza și-a numit bradul Scânteia de speranță, iar Catena a oferit 15.000 de euro, în vreme ce Lidl România a adjudecat bradul creat de Șerban Porupca, cu sprijinul Rogue8 & Amourette – And The World is Yours, cu suma de 15.000 de euro.

”Festivalul Brazilor de Crăciun a demonstrat că empatia și încrederea că binele e un efort comun pot face cu adevărat miracole. Ediția aceasta a fost una grea, provocatoare și mai ales o lecție de solidaritate. Datorită acesteia, copiii vulnerabili ies din statistici și primesc un loc acolo unde e dreptul lor, la școală”, a spus Gabriela Alexandrescu, președinte executiv Salvați Copiii România.

Conform datelor organizației, aproape un milion de copii, reprezentând 32% dintre elevii români, au în continuare nevoie de echipamente/ dispozitive electronice pentru educația în mediul online. Mai mult, 36% dintre familii dezavantajate economic nu au putut procura produse sau alimente de strictă necesitate în timpul crizei sanitare, 500.000 de copii fiind afectați în mod direct.

M. T.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut