Electrica Furnizare atrage atenţia asupra unor practici înşelătoare

Cea mai importantă companie de furnizare a energiei electrice din România, Electrica Furnizare, cu un portofoliu de peste 3,5 milioane de clienţi, le atrage atenţia acestora asupra riscurilor de a fi expuşi unor practici înşelătoare, care s-au intensificat în ultima perioadă.
Electrica Furnizare susţine dezvoltarea unui mediu concurenţial şi consideră esenţial ca, odată cu liberalizarea pieţelor de energie electrică şi de gaze naturale, clienţii să îşi poată alege furnizorul potrivit, în condiţiile în care sunt corect informaţi.
În acest sens, Electrica Furnizare atrage atenţia clienţilor asupra faptului că ar putea fi abordaţi de „agenţi de vânzări” care pretind în mod fals că sunt reprezentanţii Electrica Furnizare şi care îi dezinformează cu privire la activităţile desfăşurate de companie, le prezintă oferte înşelătoare sau îi conving să semneze documente al căror conţinut este diferit faţă de cel prezentat.
Pentru a veni în sprijinul clienţilor, Electrica Furnizare le recomandă acestora o serie de acţiuni menite să preîntâmpine situaţiile descrise mai sus:
 Solicitarea legitimaţiei de serviciu a agentului de vânzări pentru a putea verifica informaţiile prezentate de acesta cu privire la identitatea şi compania pe care o reprezintă;
 Accesarea site-ului www.electricafurnizare.ro pentru a fi la curent cu activităţile desfăşurate de companie;
 Citirea cu atenţie a conţinutului tuturor documentelor prezentate; în cazul particular al reînnoirii contractului pentru furnizarea de alte utilităţi sau servicii este important să parcurgeţi cu atenţie materialele puse la dispoziţia dumneavoastră, să verificaţi toate bifele din documentele prezentate, astfel încât să evitaţi semnarea în acelaşi timp şi a unui contract de furnizare a energiei electrice, fără ca dumneavoastră să fi solicitat sau să fi dorit acest lucru;
 Păstrarea vigilenţei cu privire la capcanele existente în unele oferte, în care nu sunt stipulate clar informaṭii importante precum: preṭul final, termenele de plată, taxele de reziliere şi penalităţile;
 Verificarea modului în care sunt folosite datele cu caracter personal şi documentele pe care clienţii le pun la dispoziţia agenţilor de vânzări;
 Contactarea Electrica Furnizare la adresa clienti@electricafurnizare.ro pentru orice informaţii referitoare la ofertele companiei, la activităţile desfăşurate de reprezentanţii acesteia, cât şi pentru sesizări referitoare la presupuse încălcări ale legii.
Cu o tradiţie de peste 120 de ani în domeniul energiei, Electrica Furnizare, parte a Grupului Electrica, este cel mai mare furnizor de energie electrică din România. Din anul 2017, compania este prezentă şi pe piaţa gazelor naturale, deţinând licenţă de furnizare pe întreg teritoriul României.
Electrica Furnizare le mulţumeşte clienţilor pentru încrederea acordată şi îi încurajează să sesizeze orice fel de practici neconcurenţiale la numărul de telefon 0244.406.006 (număr cu tarif normal) sau la adresa clienti@electricafurnizare.ro pentru a putea lua măsurile corespunzătoare.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut