Documentele nedigitalizate se pot transmite prin Spațiul Privat Virtual

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a anunțat că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin Formularul de contact, accesibil în serviciul Spațiul Privat Virtual (SPV), selectând categoria ”Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.

Din 1 martie, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de contribuabili / plătitori persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se face exclusiv prin SPV. Centrul Național pentru Informații Financiare a ridicat limita maximă a fișierelor ce pot fi atașate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.

Documentele trebuie să îndeplinească următoarele ccriterii: * scanare alb-negru la rezoluție maxim 300 dpi, într-un fișier PDF comprimat * eliminarea a paginilor albe (goale)

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut