Depunerea cererilor pentru „motorina agricolă”

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură a anunţat că cererile de plată a ajutorului pentru cantităţile de motorină achiziţionate şi utilizate în agricultură, aferente perioadei 1 octombrie – 31 decembrie 2016, se pot depune până la sfârşitul lunii ianuarie.

Ajutorul de stat se acordă sub formă de rambursare a diferenţei dintre acciza standard şi acciza redusă (stabilită la 21 euro / 1000 litri) pentru motorina utilizată la lucrările mecanizate în agricultură, a cărui valoare unitară este de 1,7975 lei/litru.

Pentru sectorul vegetal, cererile se depun împreună cu: * situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină achiziţionate şi utilizate la lucrări mecanizate, aferente perioadei pentru care solicită acordarea ajutorului * documente care dovedesc cantitatea de ciuperci produsă, după caz * copie a facturilor fiscale de cumpărare a motorinei, emise de vânzător pe numele solicitanţilor * copie a documentelor de identitate şi/sau a documentelor de înregistrare, dacă au intervenit modificări faţă de cererea de acord prealabil pentru finanţare * adeverinţă în original de la Registrul agricol, cu suprafeţele aflate în exploatare, dacă au intervenit modificări faţă de cererea de acord prealabil pentru finanţare * adeverinţă în original de la Direcţia pentru agricultură judeţeană, pentru suprafeţele plantate cu vie nobilă, dacă au intervenit modificări faţă de cererea de acord prealabil pentru finanţare.
Pentru sectorul zootehnic, cererile se depun împreună cu: * situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină achiziţionate şi utilizate aferentă perioadei pentru care solicită acordarea ajutorului * copie a facturilor fiscale de cumpărare a motorinei, emise de vânzător pe numele solicitanţilor * situaţia privind calculul efectivului rulat / efectivului mediu realizat, întocmită de beneficiar şi vizată de medicul împuternicit de liberă practică, după caz, întocmită conform modelului din anexa nr. 10 * copie de pe cererea depusă de apicultori la consiliul local în vederea asigurării acestora de vetre de stupină temporare sau permanente * copie a documentelor de identitate şi/sau a documentelor de înregistrare, dacă au intervenit modificări faţă de cererea de acord prealabil pentru finanţare.
Pentru sectorul îmbunătăţirii funciare, cererile se depun împreună cu: * situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină achiziţionate, aferentă perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul * copie a facturilor fiscale de cumpărare a motorinei, emise de vânzător pe numele solicitanţilor * situaţia centralizatoare a cantităţilor de apă pentru irigaţii, întocmită conform modeluluidin anexa nr.11 din ordin * copie a facturilor de apă din care să reiasă volumul de apă consumat de beneficiar * situaţia suprafeţelor irigate, pe structuri de culturi, aferentă perioadei pentru care se solicită ajutorul * copie a documentelor de identitate şi/sau a documentelor de înregistrare, dacă au intervenit modificări faţă de cererea de acord prealabil pentru finanţare.
Cererile pot fi depuse de administrator / reprezentantul legal sau împuternicitul acestuia, caz în care împuternicirea este emisă de către administratorul / reprezentantul legal şi este însoţită de copia actului de identitate al persoanei împuternicite.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut