Cât au crescut cheltuielile românilor de Paște

O analiză efectuată de compania Global Payments privind numărul și valoarea tranzacțiilor electronice realizate în țara noastră în cele două săptămâni anterioare sărbătorilor de Paște, atât în acest an, cât și anul trecut, la furnizorii de carne și în piețele de specialitate, brutării, magazine alimentare, supermarket-uri, beauty shop-uri, magazine de jucării, spălătorii auto și unități de cazare, arată că vânzările de produse alimentare și de servicii specifice au crescut cu aproape 40% față de anul anterior. Cele mai mari creșteri ale vânzărilor din această perioadă s-au înregistrat la comercianții de produse din carne (cu 112%), la magazinele de proximitate și piețele specializate (cu 97%) și la brutării (cu 84%). Sngurul segment comercial unde vânzările au scăzut a fost cel reprezentat de magazinele de jucării, unde s-au cheltuit cu 36% mai puțini bani decât anul trecut. Astfel, dacă în 2022 se înregistra o tranzacție medie de 220 de lei, anul acesta românii au plătit doar 180 lei la o tranzacție pentru jucării.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut