Call-center pentru cardurile de energie

Poșta Română a deschis un call center specializat pentru orice întrebări punctuale legate de plata ajutorului la încălzire. Numărul de telefon la care beneficiarii pot obține informații de la angajații Poștei este: 031 9966, de luni până vineri, între orele 8-20.

Poșta afirmă că, după ce au intrat în posesia cardurilor, beneficiarii vor putea utiliza ajutorul pentru plata facturilor la energie prin următoarele modalități: * direct la poștaș * la orice oficiu poștal din mediul urban sau la oficiul poștal pe raza căruia își are domiciliul beneficiarul, în mediul rural * online, prin intermediul aplicației informatice pe care Poșta Română o va pune la dispoziție. „Venim în sprijinul românilor și le oferim posibilitatea să achite și online facturile la utilități, prin intermediul unei aplicații informatice pusă la dispoziție de Poșta Română. În acest sens, vom avea un meniu special pe site-ul Poștei, unde beneficiarii cardurilor vor putea completa datele personale, vor încărca documentele necesare (buletinul de identitate, cardul de energie și factura la utilități) și vor trimite, apoi, informațiile către noi. Prin sistemele noastre informatice, vom procesa, apoi, plata”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut