Black Friday: ritualuri ale pieței

De câțiva ani, luna noiembrie și-a pierdut sensul ei de interludiu al iernii, de preambul tăcut al sărbătorilor. Ea marchează, mai degrabă, începutul unei perioade de intensitate economică: Black Friday, Cyber Week, apoi săptămâni întregi de reduceri care se prelungesc până după Anul Nou. Dintr-un punct de vedere aparent banal, acest fenomen este doar expresia unei piețe dinamice, a unei societăți de consum maturizate. Dar, în profunzime, această conversie simbolică, trecerea de la o etapă de introspecție și reînnoire morală la una de hiperactivitate comercială, trădează o mutație mai amplă: transformarea totală a valorilor în marfă și a spiritualității în economie.

You need to be logged in to view the rest of the content. Te rugam . Nu sunteti inca membru ? Inscrieti-va

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut
ziarulfaclia.ro
Prezentare generală a confidențialității

Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.