Amplu proces de digitalizare la Primăria Turda

Rețeaua IT din Primăria Turda va fi modernizată în cadrul unui proiect menit să simplifice procesele administrative și să asigure un acces mai bun pentru cetățeni la serviciile instituției.

„Licitația pentru prima parte a proiectului „Turda online – servicii publice digitalizate la nivelul Primăriei Municipiului Turda” a fost finalizată cu succes!”, a nunțat primarul Cristian Matei. Proiectul are două componente: „Extinderea Sistemului Informatic” – Lotul 1, care vizează dezvoltarea și modernizarea infrastructurii IT a Primăriei Municipiului Turda; „Implementarea unor interfete pentru integrarea aplicațiilor existente cu noile module aplicative, publice și digitalizate” – Lotul 2.

Obiectivul general al acestui proiect constă în actualizarea și extinderea măsurilor de simplificare din perspectiva back-office și front-office pentru serviciile gestionate exclusiv de către UAT Municipiul Turda.

„Prin modernizarea infrastructurii IT și implementarea noilor module aplicative, ne propunem să simplificăm și să eficientizăm procesele administrative și serviciile publice pe care le oferim cetățenilor noștri, atât în ceea ce privește aspectele interne ale administrării, cât și în interacțiunea directă cu cetățenii.

Prin intermediul platformei „Turda online”, locuitorii municipiului nostru vor putea beneficia de o gamă largă de servicii digitale, care vor simplifica interacțiunea cu instituțiile publice.

De la solicitarea de acte și certificate, până la programări online și plăți electronice, dorim să punem la dispoziție mijloace moderne și accesibile pentru a satisface nevoile comunității noastre.

Suntem convinși că prin aceste investiții în tehnologie și digitalizare, vom consolida legătura dintre administrație și cetățeni, facilitând accesul la servicii publice de calitate și îmbunătățind calitatea vieții în municipiul Turda”, a precizat edilul.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut