Agenții Dialog și Call Center Vizual la Banca Transilvania

Banca Transilvania (BT) propune noi concepte de interacțiune cu clienții prin sediile dedicate consultanței și educației financiare, dar și prin noul Calll Center Vizual.

BT dispune în părezent de circa 50 de sedii dedicate consultanței clienților, situate în 19 localități din țară, acestea oferind, pe lângă consultanță, educație financiară și opțiuni de self-banking. Agențiile BT Dialog sunt cashless, fără casierii, în cadrul acestora putând fi realizate doar anumite operațiuni cu numerar, exclusiv la BT Express Plus și la bancomat. Programul acestor agenții este de luni până vineri, între orele 9 – 17, cu pauză între orele 13 – 13,30. Clienții care doresc își pot programa online vizita la bancă, la adresa https://www.bancatransilvania.ro/retea-unitati. Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6).
„Agențiile BT Dialog sunt, în primul rând, un loc de întalnire. Acolo avem echipe pregătite să ofere informații și recomandări financiare cu privire la toate serviciile, produsele și solutiile de banking online pe care le avem.”, spune Omer Tetik, director general, Banca Transilvania. BT are peste 500 de sedii în 180 de localități, iar aproximativ 10% dintre acestea sunt pentru consultanță.

De asemenea, Banca Transilvania a lansat, tot în premieră pe piața românească, un Call Center Vizual. Astfel, persoanele care iau legătura prin telefon cu echipa Call Center a băncii au la dispoziție opțiunea Call Center Vizual, un meniu interactiv prin care pot selecta modul de obținere a informatiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicația BT Visual Help sau prin intrarea în dialog cu un consultant BT. Meniul cuprinde informații legate de soldul contului, tranzacții, extras de cont, IBAN, carduri, BT Pay, BT24, Neo, credite, depozite, popriri sau actualizarea datelor. Accesul la Call Center Vizual apelând BT Call Center (0264-308.028 sau *8028) și apoi prin accesarea link-ului primit prin SMS, care direcționează clientul spre platforma vizuală, fără a închide apelul.

“Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clientilor o alternativa noua pentru banking la distanta prin telefon, iar interactiunea cu BT este astfel mai accesibila.”, afirmă Ionela Ros, director Contact Center & Customer Care, Banca Transilvania. De remarcat că peste jumătate dintre cei care au accesat Call Center-ul Vizual în perioada aprilie – iulie au preferat experiența vizuală.
Centru a fost lansat în urma cooperării cu FICX (CallVU), companie specializată în customer experience, cu sediul în San Francisco, și Enterprise Business Systems, partenerul BT în dezvoltarea soluțiilor de Contact Center.

V.D.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut