Hot-line pentru sesizări în domeniul energiei electrice

Joi, 14 august, a fost lansat Centrul Naţional de Consiliere şi Consultanţă a Consumatorilor în Domeniul Energiei Electrice, proiect iniţiat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons, sub egida Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori, cu sprijinul Enel Romania. In cadrul Centrului, consumatorii au la dispozitie numărul de telefon 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul energiei electrice. Numărul de telefon este cu tarif normal în reţeaua Romtelecom, apelabil din toate reţelele, iar informarea şi consilierea consumatorilor va fi gratuită, la fel ca şi demersurile necesare pentru soluţionarea alternativă a disputelor dintre consumatori şi furnizorii de energie electrică. Sesizări se pot trimite şi prin e-mail, la adresa: sesizarienergieelectrica@protectiaconsumatorilor.ro sau prin poştă, la adresa O.P. 4, C.P.4, sector 3, Bucureşti.

V.D.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut