Chatbotul IOANA, lansat de E.ON pentru automatizarea contractării serviciilor

E.ON România și compania DRUID, specializată în tehnologie conversațională, au anunțat, luni, lansarea chatbotului Ioana, soluție care să ofere mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu clienții, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea și preluarea informațiilor pentru a obține rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.

Proiectul, care a fost implementat de Inform Lykos, a urmărit și simplificarea accesului la informații existente în diverse platforme interne, astfel încât contractarea serviciilor să fie posibilă fără deplasarea fizică la magazinele E.ON pentru activarea contractelor.

IOANA este găzduită în portalul E.ON, la adresa www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicația E.ON Myline, aplicația de relații cu clienții MS Dynamics 365 și cu aplicația internă de document management. Astfel, IOANA poate accesa toate informațiile și istoricul clienților și completează direct în sistemele interne datele despre clienții nou contractați.

Pentru clienții existenți, IOANA oferă multiple opțiuni: contractare de servicii și produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze și/sau electricitate într-o locație nouă față de cea existentă, IOANA cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le știe sunt cele reale, apoi oferă variantele de servicii.

Pentru clienții noi, IOANA oferă informații despre serviciile E.ON. După alegerea serviciului dorit, ghidează utilizatorul prin toti pașii necesari unei înrolări complet digitalizate: solicită o poză cu buletinul, ultima factură de utilități și contractul de proprietate, completează automat informațiile de pe buletin și factura de utilități și cere confirmarea utilizatorului că informațiile preluate sunt corecte. Integrarea între IOANA și aplicația de document management permite salvarea tuturor informațiilor despre client într-un dosar virtual al acestuia, unul dintre beneficiile majore ale soluției.

Proiectul, orchestrat și implementat de Inform Lykos, a presupus analiza proceselor E.ON în relația cu clienții, implementarea și configurarea infrastructurii cloud, configurarea și implementarea tehnologiei conversaționale DRUID, integrarea cu LiveChat pentru rutare spre operatori umani, dacă întrebările nu pot fi răspunse automat, instruirea agenților echipelor E.ON, implementarea soluției de arhivare a documentelor, integrarea cu sistemele interne E.ON, dar și dezvoltarea și rularea testelor funcționale, de performanță și de stres.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut