Casa Județeană de Pensii Cluj: volum uriaș de muncă, personal altruist, admirabil

„Le voi prezenta cititorilor cotidianului „Făclia”, prin urmare și beneficiarilor noștri clujeni, informații despre procesul de evaluare, în vederea digitalizării, a celor aproape 180.000 de dosare din județul Cluj. Am efectuat, până la 1 noiembrie 2021, prima etapă de evaluare, cu un număr de 40.000 de dosare. Trebuie să încheiem acest amplu proces la 31 decembrie 2022. E un volum considerabil de muncă, avem nevoie și de oameni, și de calculatoare. În scopul îndeplinirii activității de evaluare-digitalizare a celor 180.000 de dosare au fost angajați de instituție 30 de consilieri debutanți și 6 referenți, la 1 octombrie 2021. Din păcate, 5 dintre ei au plecat, descumpăniți fiind de volumul uriaș de muncă, de activitatea de om-robot, de-a dreptul mecanică, dar și de salariile mici. Încercăm să facem față cât mai bine avalanșei de solicitări venite din partea populației. Problema cea gravă este cea privitoare la tehnică, respectiv la computere și imprimante: nu dispunem de atâtea câte ne sunt absolut necesare. Am împrumutat computere de la cine a fost dispus să ne sprijine”, a relatat, pentru cotidianul „Făclia”, directorul executiv adjunct al Casei Județene de Pensii Cluj, doamna Rodica Șelaru. Dânsa coordonează Direcția stabiliri și plăți prestații care are în structură compartimentele Serviciul stabiliri prestații, Serviciul de plăți prestații și Biroul de pensii internaționale.

Continuarea articolului este disponibilă doar pentru abonați...
Vă rugăm să accesați pagina . Nu sunteți încă abonat ? Abonați-vă

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut