Campanie de promovare a vaccinării: „Copilăria, cel mai frumos cadou”

Ministerul Sănătății împreună cu UNICEF în România au lansat marți campania de promovare a vaccinării – „Copilăria, cel mai frumos cadou”. Campania, care are ca scop informarea părinților și a publicului larg despre importanța și beneficiile vaccinării, este o continuare a campaniilor door-to-door de informare și recuperare vaccinală realizate anul trecut de Ministerul Sănătății, în parteneriat cu Organizația Mondială a Sănătății și UNICEF, în mai multe comunități vulnerabile.

„Continuarea campaniilor de informare și de recuperare a vaccinării este imperios necesară, în condițiile în care viețile a 59 de persoane, majoritatea copii, au fost curmate de rujeolă. Scopul acestor campanii este de a informa părinții despre beneficiile vaccinării, pentru a alege să își proteje copiii în cunoștință de cauză, iar obiectivul principal este recuperarea vaccinării copiilor, conform Programului Național de Vaccinare. Mizăm pe sprijinul presei pentru ca această campanie să beneficieze de cât mai multă vizibilitate”, a declarat ministrul Sorina Pintea, conform unui comunicat al MS.

„Vaccinurile sunt sigure și eficiente. Părinții și tutorii trebuie să fie informați despre beneficiile vaccinurilor și despre locurile unde își pot vaccina gratuit copiii, pentru a putea să le ofere acestora cel mai frumos cadou, Copilaria. În România, campaniile naționale de comunicare trebuie consolidate, iar rata de acoperire vaccinală trebuie îmbunătățită. Absența vaccinării duce la reapariția unor boli ce pot fi ușor prevenite prin această măsură”, a spus reprezentantul UNICEF în România, Pieter Bult, citat în același comunicat.

„Copilăria, cel mai frumos cadou” este o campanie integrată, ce va fi prezentă pe posturile de televiziune, în presa scrisă și în online, cu o componentă outdoor. Campania este susținută și de Organizația Mondială a Sănătății.

M. T.

Articole din aceeasi categorie