Banca Transilvania are un “asistent virtual” pentru amânarea ratelor

Clienţii care au nevoie de informaţii despre amânarea ratelor la credite (stadiul solicitării, ce presupune facilitatea etc.) sau care doresc să beneficieze de această facilitate pot apela la noul canal comunicare al Băcii Transilvania, chatbotul Ino.

Clienţii pot dialoga cu asistentul virtual intrând pe siteul băncii, în fereastra de dialog din hompage. Clienţii pot afla de la chatbot statusul solicitării privind amânarea ratelor pentru clienţii care au aplicat, cum se poate aplica online pentru amânarea ratelor, ce presupune amânarea ratelor, dobânzi, comisioane, asigurări asociate creditelor, condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a beneficia de facilitate, dar şi cum se poate renunţa la amânarea ratelor. Aplicaţia Ino este disponibilă exclusiv prin chat, 24h/24.

Banca Transilvania are 5 apilcaţii tip chatbot: Livia (pentru clienţii persoane fizice, prin Facebook Messenger, Skype şi telefon), Raul (pentru clienţii companii, prin Facebook Messenger sau Skype), Dave (asistent online pentru echipa BT helpdesk), AIDA (asistent pentru echipa băncii, pentru subiecte legate de resurse umane) şi, de acum înainte, Ino.

Articole din aceeasi categorie