Valoare medie a cumpărăturilor on-line este de 300 lei

Valoarea medie a bugetului alocat de către români pentru cadourile de Paşti achiziţionate on-line se ridică la 300 de lei. Conform cercetării realizată de Champaigns, agenţie de performance marketing de pe piaţa locală, în topul preferinţelor din coşul de cumpărături al românilor se află pantofii, rochiile de zi, jachetele subţiri şi pantofii sport. Liderii cumpărăturilor on-line sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, însă segmentul de vârstă 30-45 este cel care cheltuie cel mai mult. Valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături on-line în perioada sărbătorilor de Paşti se ridică la 300 de lei, timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce este de patru minute, iar cea mai mare creştere a fost sesizată în ceea ce priveşte comenzile plasate de pe telefonul mobil, respectiv 85% din total.

Articole din aceeasi categorie