Se mai pot face înscrieri la Târgul Naţional pentru Artizanat şi Meşteşuguri

Aplicaţia pentru înscrierile la Târgul Naţional pentru Artizanat şi Meşteşuguri, organizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri Comerţ şi Antreprenoriat (MMACA) în cadrul Programului multianual pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului, rămâne deschisă până la începerea evenimentului, în septembrie.

Agenţia pentru IMM, Atragere de Investiţii, Promovarea Exportului Bucureşti şi Muzeul Naţional al Satului “Dimitrie Gusti” au început colaborarea pentru organizarea, la finalul lunii septembrie, a Târgului National pentru Artizanat şi Meşteşuguri. Artizanii şi meşteşugarii care doresc să beneficieze de finanţare nerambursabilă din partea statului pentru promovarea produselor proprii în cadrul Târgului Naţional pentru Artizanat şi Meşteşuguri pot să aplice online, accesând adresa https://programenationale2018.aippimm.ro/inscriereMestesug2018/.
Aplicanţilor selectaţi în ordinea înscrierii li se va asigura participarea gratuită la târg. Prin program, vor fi suportate cheltuielile de transport pentru beneficiari şi pentru produsele acestora, în valoare maximă de 2.000 de lei, precum şi cheltuielile de cazare a beneficiarilor pe perioada desfăşurării evenimentului, în valoare de maxim 1.600 lei / beneficiar pentru cel mult patru nopţi de cazare, dar nu mai mult de 200 de lei / noapte / persoană.
Programul multianual pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului urmăreşte, prin organizarea unui târg naţional pentru artizanat şi meşteşuguri, susţinerea micilor meşteşugari în promovarea produselor proprii şi conservarea şi stimularea promovării mai largi a tradiţiilor autohtone prin: câştigarea de pieţe externe noi pentru acest tip de produse şi servicii, stimularea cererii interne de servicii şi produse, care presupun un grad important de prelucrare manuală, creşterea vizibilităţii pe piaţă atât a meşteşugarilor, cât şi a produselor şi serviciilor furnizate de aceştia, îmbunătăţirea accesului meşteşugarilor la informaţii de piaţă şi facilitarea valorificării acestor informaţii, dezvoltarea contactelor de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale şi promovarea serviciilor şi produselor realizate apelându-se la tehnologii tradiţionale şi având o componentă de prelucrare manuală semnificativă.

Articole din aceeasi categorie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *