Proiect de rebranding al imaginii USAMV

Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca şi Asociaţia Internaţională a Studenţilor AIESEC – Filiala Cluj-Napoca au derulat, în acest an, un proiect de rebranding al imaginii universităţii clujene.

Proiectul, intitulat „ReBranders 2013”, a inclus afişarea de postere generale de promovare a Sigla-USAMVuniversităţii, afişe de admitere pentru cele cinci facultăţi, materiale de promovare a programului Erasmus şi a extensiei Viterbo Italia şi o variantă de tur virtual al campusului.

Rezultatele acestui proiect vor fi prezentate oficial de echipa „ReBranders” şi responsabilii de proiect – prorector, şef lucrări dr. Andrei D. Mihalca şi rector, prof. dr. Doru Pamfil, din partea USAMV şi Raluca Buţea din partea AIESEC Cluj-Napoca – marţi, 26 februarie, în cadrul evenimentului „Cluj-Napoca meets ReBranders. USAMV experience” (ora 18:00, sala de evenimente a Clubului Agronomia, str. Moţilor 74-76). Cu această ocazie, studenţi străini şi Erasmus prezenţi în USAMV sau în alte proiecte AIESEC, din Portugalia, Germania, Spania, Grecia, Italia, Turcia, Polonia, Mexic, Mauritius, Brazilia, Peru, Israel ş.a. vor participa la o seară multiculturală prin prezentarea, urmată de degustări, a unor mîncăruri specifice spaţiilor din care provin. De asemeni, Ansamblul „Tradiţii” al USAMV va susţine o suită de dansuri populare.

M. T.

Articole din aceeasi categorie

    Nu exista articole asemanatoare