GTS Telecom îşi extinde centrul de date din Cluj-Napoca

GTS Telecom, furnizor de servicii de telecomunicații bazate pe infrastructură, își propune ca în 2018 să continue extinderea centrului de date din Cluj-Napoca, deja începută.

Compania intenţionează să pună accent pe soluțiile de Backup și Disaster Recovery necesare asigurării continuității de business pentru clienți în cazul unor dezastre, să dezvolte gama de servicii IT (managed services) pe care le oferă și să creeze o verticală de servicii de securitate cibernetică.

În prezent compania deţine două centre de date (în București și Cluj-Napoca), cu o suprafață totală de 810 mp, două platforme de cloud, găzduite în centrele de date proprii, o rețea MPLS de 100Gbit/sec, cu peste 100 de puncte de prezență deschise în marile orașe dinţară. Deşi este deținută de Deutsche Telekom, GTS Telecom continuă să opereze independent, are aproximativ 120 de angajați, sediul central în București, iar în 2017 a înregistrat o cifră de afaceri de 18,5 milioane euro.

Compania și-a început activitatea sub denumirea de EUnet România, în 1993, ca furnizor comercial de conexiuni internet, de tip dial-up, terestre și prin satelit. Din 2000, compania a operat sub brandul KPNQwest, ca parte integrată a rețelei pan-europene a KPNQwest NV, iar portofoliul de servicii s-a îmbogățit cu soluții de IPVPN şi de găzduire dedicată. În 2002, compania a funcționat sub brandul GTS, ca membră a grupului regional GTS Central Europe și a început să ofere servicii de voce fixă, de Data Center, Ethernet, anti DDoS și cloud (IaaS). În 2014 a urmat achiziția de către Deutsche Telekom a grupului GTS Central Europe, din care face parte GTS Telecom, care a făcut investiții în extindere și modernizare și a inaugurat centrului de date și a platformei de cloud din Cluj-Napoca, în urma unei investiții de peste 2 milioane de euro.

Articole din aceeasi categorie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *