Friesland a investit 1,3 milioane de euro într-o linie de producţie a brânzei telemea

Compania FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a inaugurat marţi o nouă linie de producție de brânză telemea în fabrica din comuna clujeană Baciu, în urma implementării unei investiții în valoare de 1,3 milioane de euro.

În urma finalizării investiției, fabrica FrieslandCampina din Baciu, care este şi centrul de producție pentru brânzeturi al companiei, și-a triplat capacitatea de producție, până la o cantitate de 300 – 350 tone de brânză pe lună. La ora actuală, la Baciu se produc trei tipuri de brînză, care diferă în funcţie de perioada de maturare. În prezent, în această unitate de producţie lucrează 180 de angajaţi, care procesează zilnic circa 200.000 litri de lapte, obţinuţi din ferme din zona Transilvaniei, compania preferând să lucreze cu ferme de familie, care cresc în jur de 25 de vaci.

“Prin această nouă linie de producție susținem și creștem principalului brand din portofoliu, Napolact, livrăm un produs calitativ superior și autentic, realizat conform rețetelor tradiționale, în timp ce beneficiem de avantajele unui proces de fabricație competitiv. Vom continua să investim în această fabrică și în optimizarea proceselor pentru a putea susține inovația în ceea ce privește portofoliul de produse”, a declarat Cornel Cărămizaru (foto dreapta), director general FrieslandCampina România.

Conducerea companiei afirmă că alocă anual peste 3 milioane de euro pentru proiecte ce au ca scop eficientizarea și creșterea capacităților de producție din fabricile din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, şi investește permanent în echipamente și tehnologie în vederea îmbunătățirii standardelor de calitate, precum şi în optimizarea proceselor de fabricație și dezvoltarea de noi produse.

FrieslandCampina România a înregistrat la finalul anului trecut afaceri de 331 milioane de lei, în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent, și a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operațiunilor de producție și a implementării unui program de investiții extensiv în cele două fabrici din Cluj-Napoca și Târgu Mureș. Compania este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.

V. DĂDULESCU

Articole din aceeasi categorie