Eximtur a aderat la rețeaua globală de călătorii de afaceri Uniglobe Travel

Compania clujeană Eximtur a devenit partener al reţelei de călătorii de afaceri Uniglobe Travel, care activează în acest domeniu de peste 30 de ani, având clienți din peste 60 de țări, de pe 6 continente şi un volum anual de vânzări de 5 miliarde dolari.

Creșterea afacerilor Eximtur pe segmentul călătoriilor de afaceri, activitate care a ajuns să genereze 69% din totalul vânzărilor companiei în 2016, a determinat decizia managementului companiei de a adera la o rețea globală de călătorii de afaceri. Eximtur Business – divizie a companiei Eximtur, specializată în acordarea de servicii integrate pentru călătorii de afaceri și organizare de evenimente – a obţinut în 2016 o creștere a vânzărilor de 16% față de anul 2015, printre evenimentele importante în care s-a implicat anul trecut figurînd Festivalul Internaţional de Film Transilvania și Festivalul Internațional Interferențe, ambele cu sute de participanți români și străini. Echipa diviziei este formată din 35 consultanți specializați care deservesc 120 de clienți corporate și își desfășoară activitatea în cele patru centre din Cluj-Napoca, București, Timișoara și Sibiu.

“Afilierea la Uniglobe ne oferă accesul la un sistem internațional mai performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri. Deschiderea spre tehnologie de vârf, programe informatice și sisteme de rezervări care optimizează prețuri și tarife, gestionarea mai operativă a solicitărilor clienților, accesul la furnizori atent selectați și validați de rețeaua globală, sunt principalele avantaje ale afilierii la Uniglobe și le vom transpune în servicii mai bune oferite clienților noștri corporate.” a declarat Lucia Nora Morariu (foto), CEO Eximtur.

„Suntem încântați să-i urăm bun venit noului nostru partener, Eximtur, în rețeaua noastră de parteneri internaționali, aflată în creștere. Acest parteneriat este avantajos pentru ambele părți. Sfera noastră de acțiune la nivel global va aduce avantaje semnificative companiei Eximtur și clienților săi, în timp ce notorietatea puternică pe care o are Eximtur în România va consolida recunoașterea brandului nostru pe plan local.” a apreciat Derek Hearl-Maunder, președinte Uniglobe pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Înființată în 1993, în Cluj-Napoca, Eximtur deţine în prezent 28 de agenții proprii şi francizate, în 19 orașe din România, unde lucrează 156 angajaţi. În 2016, compania a deservit 236.000 de clienţi, rezultatele fiind o cifră de vânzări de 47.000.000 euro, un profit de 300.000 euro, dar şi achitarea către statul român a unor taxe şi impozite în valoare de peste 1.000.000 euro. Anul trecut, Eximtur a fost premiată pentru performanță în turism de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România și de Camera de Comerț și Industrie a României.

Articole din aceeasi categorie