Divorţ între Telekom şi Poşta Română

Telekom România a anunţat că încetează relaţiile contractuale cu Poşta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe şi mobile.

Telecom susţine că această decizie survine, cităm, “nerespectării obligaţiilor de către operatorul poştal naţional”.
Potrivit Telekom, clienţii companiei de telecomunicaţii vor beneficia, în continuare, de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile. De asemenea, conform Telekom, plăţile pot fi efectuate on-line, pe site-ul operatorului, dar şi prin debit direct, internet banking sau mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii).
Reamintim că brandul Telekom România este prezent pe piaţa românească din anul 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom şi Cosmote România. Telekom România face parte din grupul Deutsche Telekom.

Articole din aceeasi categorie

One Response to Divorţ între Telekom şi Poşta Română

  1. Unu'

    Când ai vândut ca prostul mai totul străinilor, nu mai ai dreptul de a te plânge.
    Acum se poartă ca pe moșia lor. Poate e vremea să acționăm ca stăpâni la noi în țară.