Clujenii care vor să obţină permisul de conducere ar putea economisi timp şi bani

• Deputatul Itu propune înfiinţarea a trei oficii ale Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, în trei zone ale judeţului •

Atătând că Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din municipiul Cluj-Napoca, este suprasolicitat din cauza fluxului mare de persoane, deputatul PSD Cornel Itu, propune înfiinţarea altor trei oficii ale serviciului. Acesta ar urma să deservească zonele Turda-Câmpia Turzii, Dej-Gherla şi Huedin-zona de munte. „Judeţul Cluj numără peste 600.000 de persoane şi beneficiază de un singur astfel de oficiu, iar ponderea celor care obţin permis de conducere a vehiculelor creşte de la an la an, astfel încât angajaţii Serviciului public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, cât şi cetăţenii care apelează la acest serviciu sunt puşi în situaţii dificile. Cozile interminabile care se formează la ghişeele acestei instituţii sunt bine cunoscute în Cluj”, arată deputatul social-democrat, printr-o întrebare adresată Ministerului Afacerilor Interne.

Astfel, parlamentarul clujean îi propune ministrului Afacerilor Interne, Carmen Dan, înfiinţarea a altor trei oficii, în zone diferite ale judeţului, care ar urma să preia actele clujenilor care solicită obţinerea unui permis de conducere, dar şi în cazul pierderii acestuia. De asemenea, potrivit deputatului, aceste oficii ar putea procesa acte şi în cazul pierderii certificatului de înmatriculare, a schimbării datelor proprietarului, dar şi în vederea înmatriculării vehiculelor. „Vă supun atenţiei propunerea de a dezvolta un proiect-pilot prin care să fie înfiinţate alte trei oficii de acest fel, după cum urmează: unul pentru zona Turda-Câmpia Turzii, unul pentru Dej-Gherla şi unul pentru Huedin-zona de munte a judeţului”, spune Itu, precizând că, printre beneficiile pe care le-ar putea aduce concretizarea acestui proiect se numără eliminarea deplasărilor cetăţenilor din întregul judeţ în municipiul Cluj-Napoca şi economisirea timpului pentru rezolvarea acestor probleme.

În opinia parlamentarului, spaţiile necesare pentru înfiinţarea acestor birouri ar putea fi puse la dispoziţia primăriilor oraşelor în care vor funcţiona, în timp ce necesarul de personal la nivelul fiecărui oficiu nu ar fi mai mare de trei funcţionari.

Adriana STUPAR

Articole din aceeasi categorie