Campanie educaţională: „Europa, casa noastră”

Reprezentanţa Comisiei Europene în România a anunţat, joi, lansarea campaniei educaţionale „Europa, casa noastră”, care are scopul de a oferi copiilor şi tinerilor români posibilitatea de a descoperi mai multe despre Uniunea Europeană, istoria, valorile, politicile acesteia, precum şi cele mai recente evoluţii în domeniul afacerilor europene.

Campania cuprinde două iniţiative principale: competiţia Euro Quiz, deschisă elevilor de gimnaziu, din clasa a VI-a, şi campania şi competiţia „Lider European”, care se adresează elevilor de liceu.

Competiţia „Euro Quiz” se concentrează pe valorile Uniunii Europene, instituţiile europene, istorie, geografie, artă şi gastronomie. Concursul se va desfăşura la începutul lunii iunie, iar cele mai bune două echipe vor fi invitate să participe în etapa finală, difuzată pe postul naţional de televiziune. Campania şi competiţia „Lider European” are scopul de a încuraja elevii de liceu să îşi creeze propriul proiect care propune o schimbare la nivelul comunităţii locale. Un juriu de experţi va selecta apoi trei câştigători, în etapa finală de la Bucureşti, dintre cele opt echipe finaliste. Această competiţie va începe în toamna anului 2017.

Detalii, la adresa campaniei, http://europacasanoastra.ro/

M. T.

Articole din aceeasi categorie