Campanie de alfabetizare şi incluziune digitală: „Hai pe NET, 2018!”

Fundaţia EOS, în parteneriat cu Asociaţia Naţională a Bibliotecilor Publice din România şi Asociaţia APDETIC, derulează, în perioada 19-25 martie, campania de alfabetizare şi incluziune digitală „Hai pe NET, 2018!”.

Campania, aflată la cea de-a noua ediție, susţine organizarea de activităţi online, de la simple ore de alfabetizare digitală, la acţiuni ce vizează performanţa în mediul online, informează un comunicat al EOS, transmis AGERPRES.

„Sunt încurajate să participe în campanie şcolile, bibliotecile publice, Puncte de Acces Public la Informaţie (PAPI), organizaţiile neguvernamentale, cluburile copiilor, cluburile seniorilor sau orice alte organizaţii deschise publicului, în care există computere sau dispozitive mobile cu acces la internet. Organizatorii promovează un set de activităţi pentru care oferă şi premii”, precizează sursa citată.

Acestea vizează atragerea noilor veniţi pe Internet, testarea competenţelor digitale pentru elevi de liceu şi studenţi interesaţi de cariere viitoare, activităţi adresate elevilor din gimnaziu, cursuri online de perfecţionare pentru e-facilitatori, dascăli şi bibliotecari, activităţi adresate oricui ajută nevăzători să navigheze facil pe Internet, sau acţiuni ce vizează tinerii, adresate cu ajutorul cadrelor didactice sau bibliotecarilor care ţin cursul Introduction to Cybersecurity, dezvoltat de Cisco, prin programul NetAcad.

Campania Hai pe NET 2018! face parte din campania pan-europeană de incluziune digitală ALL DIGITAL Week 2018, în care accesul la internet arată nevoia de îmbunătăţiri.

Fundaţia EOS România a fost înfiinţată în 1999, având peste cincisprezece ani de experienţă în introducerea şi dezvoltarea utilizării noilor tehnologii atât în sistemul de educaţie formală cât şi la nivelul comunităţilor mai largi.

Articole din aceeasi categorie