Banca Transilvania are 10.000 de clienți Private Banking

Banca Transilvania (BT) are peste 10.000 de clienți Private Banking, iar resursele acestora, administrate de BT, au ajuns la 2 miliarde euro.

În Bucureşti şi în Cluj-Napoca sunt cei mai mulți clienți Private Banking BT, localități în care banca are două sedii dedicate. Serviciile de Private Banking sunt disponibile şi în alte zone ale țării, cum ar fi Constanța, Braşov, Timişoara şi Oradea. Clienții au bancheri personali, produse personalizate, cotații preferențiale, precum şi Exclusive Phone Banking.

Banca Transilvania susţine că măsoară periodic gradul de satisfacție a clienților Private Banking, inclusiv în prezent fiind în desfăşurare o astfel de analiză. Reprezentanţii BT afirmă că 90% dintre cei care au răspuns la chestionar au acordat punctajul maxim experienței pe care o au la bancă.

BT a achiziționat o soluție de wealth management, prin care se pot vizualiza deținerile avute la Grupul BT într-o singură fişă de portofoliu. În 2020 soluția va fi dezvoltată treptat, intenţia fiind ca această să devină un instrument cât mai complet de gestionare a investițiilor.

“Ne bucurăm să avem un număr atât de mare de clienți care au încredere în ceea ce oferim prin Divizia Private Banking. Facem parte din 2008 din planurile lor şi îi vedem crescând. Cifrele vorbesc nu doar despre profitabilitate, ci şi despre relații pe termen lung şi despre clienți mulțumiți, care, la rândul lor, au recomandat banca noastră altora”. – declară Anca Crăciun, director Private Banking, Banca Transilvania.

Articole din aceeasi categorie