Anuarul Presei Clujene, la numărul 12

Asociația Profesioniștilor din Presă Cluj (APPC) a lansat, la Centrul de Cercetare pentru Biodiversitate al Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV), a 12-ea ediție a Anuarului APPC, un volum care adună între paginile sale câteva zeci dintre cele mai bune articole și fotografii de presă ale anului trecut.

Anuarul conține 39 de articole și 5 pagini dedicate fotoreporterilor, având un total de 168 de pagini. Anuarul este publicat într-un tiraj de 200 de exemplare și este distribuit gratuit jurnaliștilor, redacțiilor, partenerilor APPC și instituțiilor publice. „Anuarul APPC 2019, una dintre cele mai bune ediții de până acum, este o oglindă care prezintă destul de exact starea presei clujene de astăzi, cu bune și cu rele. Tema aleasă pentru prima pagină <<Jurnaliștii se citesc, nu se votează>> reprezintă modul nostru de a atrage atenția asupra faptului că în momentul în care un jurnalist se implică în politică încetează să mai fie jurnalist”, spune Remus Florescu, președintele APPC.

Sponsorii și partenerii aceastei ediții sunt: USAMV, Vitrina Advertising, Amprenta Advertising, Oxigen PR, Typro Digital Foundry, BCR, E-ON România, AROBS, NTT DATA România, Farmec, Editura Școala Ardeleană și crama Jelna.

Asociatia Profesioniștilor din Presă – Cluj (APPC) a luat ființă în 2005 și este afiliată la Convenția Organizațiilor de Media, formată din peste 20 de asociații, fundații și sindicate media. Asociația militează pentru perfecționarea profesională a jurnaliștilor, pentru crearea unui climat decent și echilibrat de dezbatere între media și ceilalți actori publici, consolidarea imaginii jurnalistului în societate precum și pentru evitarea ori corectarea derapajelor deontologice.

Articole din aceeasi categorie