Afaceri în creştere cu peste 20% pentru tipografia Sunimprof Rottaprint

Tipografia flexografică producătoare de etichete autoadezive Sunimprof Rottaprint a avut în 2017 o cifră de afaceri de peste 19,8 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent și investiții în tehnologie și software de 2 milioane de euro.

Potrivit datelor companiei, exporturile au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri din 2017, având livrări în 14 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii, iar numărul de clienți al companiei a crescut cu circa 10% în 2017 față de anul precedent. Compania se menține pe un trend ascendent și în primele trei luni ale anului 2018, având o creștere de 7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanții companiei estimează o creștere de 10% a afacerilor.

Începând din 2013, compania a dezvoltat un plan major de investiții, propunându-și să investească până în 2021 aproximativ 18 milioane de euro în tehnologie și software, având ca obiective îmbunătățirea fluxului de lucru, a calității produselor, dar și introducerea unor produse noi în linia de producție.

Compania are sediul în Apahida, deține 4 centre logistice în România (Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani) și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 250 de angajați.

Articole din aceeasi categorie